de maten vallen heel klein uit, en wanneer je wil herroepen lees je op de website dat er een retourlabel bij je pakket zit. Dit bij mij (Belgie) niet het geval geweest. Wanneer je dan contact opneemt met hen via mail, insta, messenger... geen reactie. Maar zou wel binnen de 14 dagen in orde moeten komen om in orde te zijn met het herroepingsrecht (Classywear als jullie dit lezen: order ORD23517)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annelies Luycx
- Mark Hilliger
Leuke service mooie spullen
Hoe zou je ClassyWear beoordelen?
- Cindy
De bezorging was verder helemaal prima. Alleen de maten kloppen totaal niet, het was echt veelste klein, L/XL is eigenlijk maat M.
- Amanda
Zit perfect , me man vind het heel mooi. Snelle verzending
- Gan
Duidelijke site, goed verpakt en prima prijsstelling.
- Jolanda
De broek 1x kunnen dragen. De rits ging al heel erg snel kapot. Hij ging niet meer dicht. Daarnaast lieten de metalen rondjes bij de veters ook heel erg snel los.