Anita
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij ClassyWear, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Zeer goede service
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Zeer goede service
Heel snel geleverd. Supercontent.
Heb een messenger bericht en een email gestuurd maar krijg geen antwoord.
Snelle reactie op mijn mail met een passende oplossing. Tevreden, goeie service.
Het product was veel te klein, beide maten en niet goed afgewerkt (kapot).
Kon niet makkelijk vernaderen dat het pakket thuis gestuurd zou worden ipv pakketpunt. En een jurkje in one size besteld maar dat kun je eerder vergelijken met maat S en kan dus retour. Ander jurkje die ik in M/L had besteld viel goed qua maat.