Super ...dit is werkelijk een kadootje
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- floor dijkman
- Karin Broers
Goede kwaliteit ovenhandschoenen en pannelappen. Mooi ingepakt als verjaardagscadeau.
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Ilse
Snel verzonden, vrolijk verpakt en heel blij met mijn haar bloemen clips. Ze blijven mooi (veren altijd terug in hun oorspronkelijke vorm, rafelen niet, verkleuren tot nu toe niet), blijven goed in het haar vast zitten en zijn er ook weer makkelijk uit te halen.
- Nies Russchen
Goed !
- Jeanne Jansen
Dik tevreden, snel bezorgd. Voldeed aan verwachting.
- Susan Jonker
Mooie artikelen, het was netjes en gezellig ingepakt. Leuk met een zelfgeschreven kaartje erbij.