Zo blij als mijn pakket van bastaa komt, prachtige produkten en mooi ingepakt geleverd met een lief berichtje erbij. Echt een top zaak 🥰
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique
- Sylviane Ballestra
Kleine kados gezocht en gevonden. Prettige service
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Ine Kanters
Leuk, met zorg ingepakt pakketje. Een feestje om uit te pakken! Mooie kaarten en kaartpins. Zo leuk als cadeautje!
- Patty Merx
Hoi Jacqueline, Bedankt voor de mooie koektrommel. Ik geef hem aan mijn vader voor vaderdag. Nostalgie aan de tijd dat ikzelf een kind was en altijd lekkers kreeg uit zo n soortgelijke trommel. Hij zal er heel blij mee zijn. Dank je wel. Groetjes Patty
- Marzanna
Super coole klok
- Carly
De gekochte producten zijn van mooie kwaliteit en zijn zoals op de foto weergegeven. De service van Bastaa is uitstekend; snel opgestuurd, snelle reactie terug op een mail en een extra stap gezet om mij als klant gewaardeerd te voelen.