Het pakket was er snel en ongevraagd erg leuk ingepakt met een retro papiertje, aardige kaart en een zakje thee 😀
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jacqueline De Boer
- Marlies De Zeeuw
Gezellige kadoos!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- H.M. Van Heeringen
Hele leuke, originele (cadeau)suggesties. Heel enthousiast ook! Het pakketje is écht een cadeautje als je het uitpakt. Zeker aan te bevelen.
- Wiep Schröder
Leuke bestelling, mooi ingepakt en snel geleverd!
- Onno Moret
Snelle levering en alles prima opgelost. Top winkel
- Sophie Kap
Snelle levering. Goed verpakt en leuke attentie.