Leuke producten, heel leuk verpakt en netjes bezorgd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carlijn
- Tineke De Wandel
Snelle levering en persoonlijke aanpak! Topervaring!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Jantien Wijker
Dank je Jacqueline voor de
- Joyce Jacobs
Prachtige stof netjes geleverd goede service
- ehhe
Een verrassing deze winkel/ webshop. Hele leuke en originele spullen. De kaarten zijn zoals ze te zien zijn in de webshop. Keurig verpakt en het is feestelijk uitpakken met een persoonlijk bedankje. Goede communicatie! Een aanrader!
- Jan
Snelle levering, keurig ingepakt in kleurige verpakking zonder dat ik er om vroeg.