Snelle levering. Stof is zoals ik verwachte. In het pakketje zat ook nog een persoonlijk kaartje. Doen erg hun best om het verschil te maken. Dat is zeker gelukt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hellen Molenkamp
- Sonja Zuidwijk
Verrassing zo mooi ingepakt zeker omdat ik het cadeau geef top
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Lidy Weverink
Hele persoonlijke benadering/contact, snelle bevestiging en levering, verzorgt ingepakt, goede prijs kwaliteit verhouding. Heel tevreden !
- Ilse Van Hemelen
Super mooie kussens. Snelle levering en prima afhandeling. Leuk geschenkje :) bedankt voor alles!
- Anjo Van den Nieuwenhuijzen
Snel geleverd en leuk verpakt. De stof voldoet aan mijn verwachtingen. Helemaal prima
- Monique Van de Langenberg
Ontzettend mooi verpakt en duidelijk te zien dat deze dame passie heeft voor haar vak