Mooie mokjes gekregen, mooi verpakt en met een lief kaartje erbij!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bernadette Stark
- Margreet Verbeek
Via en ontdekt. Leuke spullen en zo mooi verpakt met een persoonlijke kaart erbij. Echt tof. Ga zo door♥️
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- N Jansen
Mooi verpakt, persoonlijk kaartje erbij. Super leuk en een prachtig stofje
- Sacha Granzier-Ronden
2 okergele retro kussens besteld. Goed verpakt. Erg blij met dit mooie cadeau!!
- Ilona op de Weegh
Superleuk pakketje in de bus! En snel ook
- Natasja Jobse
Fijn dat er ook persoonlijk contact kan zijn omdat ik later nog een bestelling aan mijn bestelling heb gevoegd, waardoor verzendkosten bespaard konden worden.