Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Bastaa! heeft 2058 5 ster reviews 2058
Bastaa! heeft 84 4 ster reviews 84
Bastaa! heeft 4 3 ster reviews 4
Bastaa! heeft 2 2 ster reviews 2
Bastaa! heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Bernadette Stark

    Mooie mokjes gekregen, mooi verpakt en met een lief kaartje erbij!

  2. Margreet Verbeek

    Via en ontdekt. Leuke spullen en zo mooi verpakt met een persoonlijke kaart erbij. Echt tof. Ga zo door♥️

  3. Hoe zou je Bastaa! beoordelen?

  4. N Jansen

    Mooi verpakt, persoonlijk kaartje erbij. Super leuk en een prachtig stofje

  5. Sacha Granzier-Ronden

    2 okergele retro kussens besteld. Goed verpakt. Erg blij met dit mooie cadeau!!

  6. Ilona op de Weegh

    Superleuk pakketje in de bus! En snel ook

  7. Natasja Jobse

    Fijn dat er ook persoonlijk contact kan zijn omdat ik later nog een bestelling aan mijn bestelling heb gevoegd, waardoor verzendkosten bespaard konden worden.