Snel binnen, erg leuke verpakking en extra service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Babette Mouallem
- Nelleke Provoost
Heel snelle levering en de broodtrommeljes waren heel leuk ingepakt met nog een gezellig kaartje erbij.
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Gerlinde Vos
Bastaa! Snelle levering. Super leuk ingepakt. Echt een kado om te ontvangen. Heel erg leuk!
- Roxanna ten Have
Mooie kwaliteit stof en heldere kleuren! Heel tevreden
- Femke Zuijdwijk
Snel en goed geleverd. Geweldige "doos" met veel persoonlijke aandacht en met flair ingepakt.
- Fenny van den Hoek
Leuk verpakt, persoonlijk kaartje erbij en nog een presentje. Ik vind de service helemaal top! Echt een cadeautje voor jezelf op deze manier.