Mooie stof. Snel geleverd en verpakt als een kado.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellen van Wijk
- D. Sorbach
Mooi retro stofje gekocht. Het voelde als een cadeautje toen het werd geleverd. Met veel zorg ingepakt! Een vriendelijk hand geschreven kaart en een chocolaatje. Bedankt Bastaa!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Leonieke van den Heuvel
Met mijn uitgebreide wensenlijstje qua kleuren uit een stof voor een kussen is goed rekening gehouden. Snelle levering, prima mailcontact, kortom, een superwinkel!
- Judith Pouwels
Ontzettend tevreden, niet alleen zijn de producten die je koopt ontzettend mooi en van goede kwaliteit, alles zit ontzettend mooi ingepakt in een doos waardoor het uitpakken met eerste kerstdag is. Niets dan lof
- Jackie Van der doelen
Erg mooie producten, op tijd verstuurd en het voelt erg persoonlijk. Fijn en ik wens het bedrijf veel succes want ze verdienen dat.
- Jenneke Hoogeboom
Snelle service, mooie producten en ingepakt als cadeautje...een aanrader!