Ben zo blij met de leuke hebbedingen van Bastaa! Netjes, snel en enig ingepakt. M’n zus en ik hebben allebei een geweldige tas waar we extra van gaan stralen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Manon Veenendaal
- Dorothee Koopmans
Wat een fijn pakket om thuis te krijgen! Heerlijk mezelf verwend met mooie nieuwe kussens!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Jos Frenken
Mooi product. Keurige levering met een persoonlijke touch. Dik tevreden!
- Sandra Walda
Heel tevreden, mijn bestelling zeer snel in huis. Produkt ( kussen) voldoet zeer zeker aan mijn verwachting. ik waardeer ook zeker het bijgevoegde geschreven kaartje.
- Annemarie
Prachtige stoffen die ik supersnel in huis had. Ook nog eens sfeervol ingepakt met een lief kleinigheidje. Dik tevreden!
- Thea Verboom
snel, leuk verpakt en aardig briefje. geheel werd wel prijzig .