Snelle levering en vooral het persoonlijk geschreven kaartje, doet het altijd goed!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angelique Nouwens
- Isabelle Vermandele
Snelle en persoonlijke service! Aan te bevelen dus!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Adriella de Koeijer
Ik heb laatst besteld aan het einde van de middag en de andere dag was mijn pakketje al bezorgd,zo fijn. Het gene wat ik besteld had was allemaal keurig verpakt als cadeautjes ook zat er nog een leuk houten hangertje bij ,en een klein rolletje mentos zo attent . Dus een echte aanrader.
- Jenifer Wischhoff
Mooie tas en portemonnee. Leuk verpakt en met handgeschreven bericht. Maakt het persoonlijker.
- Maaike Simons
Kussens zijn ontzettend mooi! Goede kwaliteit Bestelling was er heel snel. Leuk ingepakt. Echt een kadootje voor mezelf.
- Wendy
Zo mooi!!! En super snel geleverd.