De kleur was iets minder groen dan op de foto. Dat vond ik jammer, het was meer mosterd dan groen. Maar goed, das t risico.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hanneke Postma
- Lydia Van beek
Erg leuke winkel, snelle en goeie service. Ook nog leuk ingepakt! Bedankt 👍
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Elly Austen
Bestelling werd vlug geleverd en netjes ingepakt. Een tip, beide portemonnees waren samen in een kadoverpakking ingepakt. Moest ik ze toch uitpakken. Jammer maar niet onoverkomelijk. 👍
- Annette van Onzenoort
Snel geleverd, mooi ingepakt en een persoonlijk briefje erbij.
- Wilma Walvoort
Snelle levering. Goed ingepakt. En super mooie stoffen. Blij mee.
- Sandra
Gastvrij ontvangen, kop koffie en erg leuk verpakt.