De stof kwam super snel binnen en het was een cadeautje om open te maken. Erg leuk! En de stof, die is prachtig!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jody Wit
- Maud Gillon
Mijn bestelling is zeker op tijd aangekomen. Het was in goede staat en zeer mooi verpakt!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Marjo Lenstra
Superleuk ingepakt met een persoonlijke noot. Prima
- Froukje Dieker
Prachtige spullen, die feestelijk verpakt zijn! Echte cadeautjes!
- P v S
Precies wat ik wilde hebben :)
- T. Hertsenberg
Hele snelle levering en wat leuk verpakt!