Ik word altijd blij van mijn bestelling van Bastaa, heb mezelf voor moederdag superleuke Frida Kahlo spullen kado gedaan. Alles wordt fantastisch verpakt en snel verzonden. Chapeau!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hanneke
- Yvet
Leuke unieke tassen, lekker groot, goede service en leuk ingepakt, kadootje voor jezelf
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Marion Blankers
Snelle levering en leuke kaarten!
- J H
Keurige levering van een mooie, goede kwaliteit tas en het pakketje was een feestje om uit te pakken! Heel blij mee!
- Sonja Paus
Snelle en vriendelijke service!
- Jacqueline
Een ontzettend leuke teckelmok gevonden als cadeautje voor een vriendin. Ik heb gevraagd of ze het in wilde pakken en ik kreeg het in een heel leuk mooi verpakt cadeaupapier. Met een persoonlijk geschreven briefje van de verkoopster erbij. Zo ontzettend leuk! Ik zal hier weer iets bestellen, dit was de eerste keer.