Tevreden. Leuk boekje besteld (Oma en ik). Binnen 3 werkdagen in huis. Goed verpakt, levering door de brievenbus dus hoefde er niet voor thuis te blijven. Gratis kaartje erbij voor een geboorte.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Josine Tuhusula
- F. Boeijen
Heel tevreden, mijn bestelling was de volgende dag al verzonden en mooi ingepakt zodat het echt een kadootje is wat je open mag maken!
Hoe zou je Studio Ins & Outs beoordelen?
- Anita Driesse
Superfijne communicatie en wat een prachtpakket maak je er altijd van!
- Nicole Bon-Braams
Ik heb ‘oma en ik’ boeken besteld (3 stuks). Prachtige boeken, snelle levering (ik kon het pakketje volgen), prima service dus! Ik ben erg tevreden
- Wiffrie
Leuk boekje !!
- Lenny De Coster
Zeer snelle levering. Het uitpakken van je bestelling is een feest en het maakt steeds je dag goed!