Ik ben altijd blij als ik pakketjes binnen krijg van studio ins en outs.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Saskia
- Anouk Nijsen
Super mooi pakketje binnengekregen voor moederdag! Mooi ingepakt en meteen zin om mee aan de slag te gaan in mijn fotoboeken ❤️
Hoe zou je Studio Ins & Outs beoordelen?
- Berdine
Een feestje in de brievenbus 🤩☺️
- Linda Huizinga
Het duurde lang dhl druk fout en fout van drukker na een aantal weken toch ontvangen
- Inge Croese
Sinds een aantal jaar trouwe fan van de producten van Studio Ins&Outs. Heb voor beide dochters verschillende boeken en voor het gezin een boek per jaar.. mooie materialen, heerlijke kleurcombinaties en vriendelijke klantenservice. Ik ben een tevreden klant.
- Jolanda Korpershoek
Elke maand weer dat ene pakketje op de deurmat. Zelfs mijn kinderen weten het al. Deze is van jou, Mama! En dan.... uitpakken en je verwonderen dat wat er in de doos zit nog mooier is dan wat er op het plaatje te zien was. Iedere maand een cadeautje aan mezelf. Echt genieten!