Dochter scoorde in groep 4 in januari met de Cito een 5. Wij waren hier enorm van geschrokken zo slecht was ze toch niet in rekenen. Ze vindt rekenen niet leuk/lastig en daardoor ook niet gemotiveerd. Heb het boek eind groep 4 aangeschaft. Merkte dat onze dochter geen idee had hoe ze redactiesommen moest aanpakken. In de klas wordt hier weinig aandacht aan besteed terwijl Cito er vol mee staat. Onze dochter heeft juist daar wat begeleiding nodig. We merkten dat het boek haar goed afging ze kreeg er meer plezier in!! Zojuist rapport gehad en ze heeft een 1 gescoord!!!! Van het laagst maar het hoogst!!! Wij hebben nu voor groep 5 de boeken besteld!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Saskia
- Petra
Pas bij het eerste rapport in groep 3 hoorden we dat het rekenen niet goed ging. De toetsen werden matig gemaakt en de Cito-score van een V (E). Na boek 1 en 2 met haar door gewerkt te hebben scoorde ze nu ruimvoldoende en oo de Cito een II (B). Belangrijker nog ze heeft nu veel plezier in rekenen en maakt graag extra opgaves. We gaan in groep 4 Zeker weer verder met de boeken.
Hoe zou je Wijzeroverdebasisschool.nl beoordelen?
- Fam. P
Onze ervaring met het oefenboek 2e helft groep 3 wat we hadden aangeschaft om onze zoon extra te helpen thuis is positief. Hij vond het prettig werken en raakte weer wat meer gemotiveerd voor rekenen toen hij merkte dat het hem lukte om de opdrachten goed te maken. Hij is 3 niveaus omhoog gegaan bij de Cito E3 t.o.v. M3. We hadden daarnaast een dealtje gesloten om van de v op zijn rapport een v/g te maken, waarvoor hij erg zijn best deed. Zijn juf wilde daar echter niet aan, terwijl hij het zeker had verdiend. Ze begon ineens over dat ze bij het tweede rapport strengere eisen stellen aan het rapportcijfer. Dus in plaats van een (verdiende) v/g kreeg hij weer een v, wat enkel demotiverend werkte. We hopen volgend jaar op een leerkracht die hier meer oog voor heeft. Aan het oefenmateriaal heeft het niet gelegen.
- S.H.
Het is voor mijn dochter nog te hoog gegrepen , ze zit in groep 3 en vind sommen nog erg moeilijk , alhoewel er wel een groei is , in haar tempo zoals: eerst kon ze alleen maar sommen tot 10 en nu lukt het haar ook tot 18 , tot 19 en 20 vind ze dan weer moeilijk, maar door vele tips en ervaringen van andere heb ik er vertrouwen in en we gaan proberen vanaf volgende week met deel 2 te oefenen!
- Gea
Wij hebben met de aandacht voor rekenen boeken voor tweede helft groep 6 en inmiddels groep 7 gewerkt. Iedere week een paar bladzijdes, niet eens heel veel, gewoon netjes de boeken doorgewerkt. Afgelopen januari cito toetsen groep 7 scoorde onze zoon ipv een III en I, met gemak. We konden vrij snel zien welke kleine foutjes hij maakte, vaak denk foutjes, daar waren niet achter gekomen zonder de boeken structureel door te werken. Echt een aanrader en volgens onze meester precies de stof (soms zelf een beetje voor) overeenkomstig de te behandelen stof.
- Jenny
Hi. Ik heb dit boek kort na de cito aangeschaft maar nu reeds zie ik verbetering in mijn zoon werkhouding en merk ik dat hij wat zelfverzekerder aan de slag gaat. Ik weet zeker dat hij aan het eind van het jaar zeker zijn niveau heeft verbeterd!