Heb er al een aantal keer wat besteld. En het als cadeau laten verpakken, met een tekst erbij. Je krijgt dan netjes een mail met een foto van hoe het verpakt is. Dat vind ik nou service. En het komt netjes op tijd bij de ontvanger. Ben zeer tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tanja Kroezen-Touwslager
- Hannie Kiers
Snelle en persoonlijke service, mooi ingepakt.
Hoe zou je Leukdoordebrievenbus beoordelen?
- Dewie Wiersma
Snelle persoonlijke service. Op tijd bezorgd en leuk ingepakt. Top!
- K Melis
Gewoon, Prima, volgende dag in huis, vriendelijke website. Niks op aan te merken.
- ilona van den hooven
Erg leuk dat er nog een foto word gemaild van het bestelde kadootje!
- Nancy van Tongeren
Leuke artikelen voor een leuke prijs en snelle levering.