Voor het eerst hier besteld. Ging helemaal prima. Het was een cadeautje met een andere verzenddatum dan besteldatum en dat ging helemaal goed. Op de dag van verzending kreeg ik een persoonlijke mail met een foto van het cadeautje. Super leuk! Ga hier zeker vaker bestellen. Leuke prijsjes en voor ieder wat wils! Bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Patty Tang
- Gaby Van Lier
Snelle service. Helemaal mooi verpakt. Geweldig!
Hoe zou je Leukdoordebrievenbus beoordelen?
- Annemarie
Kadootjes worden altijd mooi verpakt en op tijd bezorgd. Ruime keuze aan kadootjes. Je krijgt een mailtje met foto van het pakje voordat het verzonden wordt, erg leuk.
- Jantje Klaaske Jeanine Oosterveen
Supersnel, mooi ingepakt
- Kiki
Makkelijk te bestellen, vlotte & correcte verzending, tevreden klant.
- Marije van der Winden
Super! Mooi verpakt. Een echt cadeautje door de brievenbus. Tot de volgende keer