Chip voor mijn bosh cx motor snel geleverd, zelf er ingezet. Alleen krijg ik soms met optrekken als ik de chip aan heb een foutcode 503 (snelheids sensor) dit gebeurt meestal 1x per half uur met alleen vanaf stilstand. Hoe verhelp ik dit probleem
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Floris
- Danny
Top! Telefonisch keurige hulp en uitleg gekregen. Bestelling gedaan, binnen 24 uur geleverd. Montage 2 minuten werk, en werkt uitstekend.
Hoe zou je e-bike-tuning.nl beoordelen?
- Renco
Alvorens ik overging tot aanschaf van de Speedchip 4.0 voor mijn Bosch Performance line motor heb ik vrijblijvend gebeld om me te laten informeren. Ze namen uitgebreid de tijd om al mijn vragen te beantwoorden (zeker 25 minuten aan de telefoon geweest met ze). Dat vond ik erg prettig terwijl ik dus nog geen enkele verplichting was aangegaan met ze. Na vergelijk met concurrenten (onder andere de veel meer aangeboden speedbox 3.0 die door een grotere fabrikant in Duitsland wordt gemaakt) en afweging van alle voor- en nadelen heb ik besloten om de Speedchip 4.0 bij e-bike-tuning te kopen. De gemaximeerde 35 km/u leek me snel genoeg (ik hoef geen wielrenner te zijn maar het (gevoelsmatig) afremmen bij 25 km/u was mij net iets te snel. De chip lag na anderhalve dag in m’n brievenbus, was binnen 5 minuten ingebouwd en de fiets rijdt heerlijk. Sneller dan 35 km/u ook echt niet nodig. Ik vind de chip erg prijzig maar heb eigenlijk geen idee van de ontwikkelingskosten, de fabricagetijd enz. Dus vind het wel moeilijk om een goed oordeel over de prijs/kwaliteitsverhouding te geven dus die laat ik in het midden. Ben verder zeer tevreden! Doet precies wat ik ervan verwacht had.
- Tom
Service en experts Dit team hebben me echt goed geholpen i.v.m steeds wegvallen van de accu. Na 4 jaar problemen met wegvallen accu ondersteuning heeft GIOVANNIE het probleem gevonden. Chris de zaakvoerder is een correct persoon kwestie van service naverkoop. Deze mensen zijn eerlijk en heel bereidwillig om je fiets plezier te behouden. Rit vanuit België was zeker de moeite Thanks
- Geert V
Zeer snel en goed geholpen geweest door Maurice in de keuze van de juiste tuning voor mijn fiets. Ook vragen na verkoop liepen perfect.
- Dirk
Topservice en bijzonder vriendelijk onthaal door Maurice en Giovanni. Echt een aanrader voor iedereen met een e-bike :-)