Had een te grote staart besteld, zonder problemen kon ik ruilen en kreeg een andere opgestuurd. Communicatie was perfect, werd op de hoogte gehouden van de retourzending en wanneer de nieuwe staart opgestuurd werd. Ik kom hier zeker terug!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maarten Schalk
- Gabrielle Schell
Snelle levering, nette staart van goede kwaliteit.
Hoe zou je NoordZeemeermin beoordelen?
- Moniek Mulder
Erg goed, ook geen probleem om iets na, de bestelling nog aan te passen. Snelle levering en heel mooi product.
- Karin Van Yperen
Top
- Mieke Flentge-Martijn
Erg tevreden. Het was even wachten tot de juiste monovin weer leverbaar was maar we zijn keurig op de hoogte gehouden. Eenmaal leverbaar was het snel afgeleverd. Het is een super mooie en kwalitatief goede staart. Erg leuk dat er ook nog een klein cadeautje bij zat. M'n jarige dochter is het gelukkigste meisje op de wereld!
- elvira van santvoort
snelle acurate levering van lek produkt