Bestelde spullen waren goed verpakt, snelle levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- w sogeler
- Aggie Beurskens
Goede service en communicatie
Hoe zou je Marlie en Felice beoordelen?
- Maria Hamers
Prima service
- Suzanne van Oorspronk
Beschadigde bestek casette van Villeroy en Boch ontvangen. Het vervangen bestek was helaas nog meer beschadigd dan in eerste instantie ontvangen. Via Afterpay betaald dus men doet niet moeilijk over retourneren.
- Natasja Winter
prima service en snelle levering
- Ilse
Super communicatie, klantenservice doet echt z'n best voor jou persoonlijk! Snelle levering (2maanden eerder dan netjes gecommuniceerd!!) En prachtig product!! Ik bestel de vaas nog een keer!!