Goede service, snel geleverd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nick Heim
- Paula Dasselaar
Goed overzicht. Mogelijk tot inpakken als cadeau. Wat ik heel leuk vond. Zag er meteen feestelijk uit.
Hoe zou je Marlie en Felice beoordelen?
- Lotte
- Hennie Buitenhuis
Mooie spullen en snelle levering.
- Emmy Molenaar
Prima, volgende dag in huis.
- Anneke Machura
Snel verzonden ondanks de huidige omstandigheden, goed verpakt en tot mijn grote verrassing zelfs mooi en feestelijk ingepakt! Hoef ik dat zelf niet meer te doen aangezien het een verjaardagscadeautje is. Kortom topservice, volgende keer bestel ik er weer! PS de 3 sterren voor klantenservice en garantie zijn een gemiddelde omdat ik hier geen ervaring mee heb.