Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en de kwaliteit van het product.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Willy van Osch
- Marijn
Super tevreden met de afhandeling van mijn bestelling bij Marlie & Felice via Bol.com. De bestelling werd de volgende dag al afgeleverd en was keurig verpakt. Het product was zelfs in cadeaupapier met een strik verpakt! Wat een service! Graag bestel ik in de toekomst weer iets bij jullie! Fijne zomerperiode gewenst...
Hoe zou je Marlie en Felice beoordelen?
- Tamara
Snel geleverd, goed en netjes verpakt.
- Maarten Leeuwis
Prima product. Ook omruilen voor een andere kleur was geen probleem.
- Magda
Heel tevreden, snelle levering.
- E Ruwers
Prima service en snelle bezorging. Echt top!