Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Schomaker Meubels heeft 505 5 ster reviews 505
Schomaker Meubels heeft 123 4 ster reviews 123
Schomaker Meubels heeft 7 3 ster reviews 7
Schomaker Meubels heeft 8 2 ster reviews 8
Schomaker Meubels heeft 8 1 ster reviews 8

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Nicole

    Tv meubel besteld. Goede service, klantvriendelijk en degelijke kwaliteit.

  2. Sander van Vossen

    Ik bestelde het meubel Le Fauo met een witte omlijsting. Omdat je een online bestelling doet is dit volledig op de gok. Echter vertrouwde ik het redelijk vanwege de reviews en persoonlijke pagina van Emiel. Er zit een echt specialist achter. Echter voelde ik bij de vraag of de omlijsting zo dik was als op de afbeelding bij het antwoord al aan dat dit niet helemaal bevestigd kon worden. En dit was nu net hetgeen wat ik zo mooi vond aan het meubel. Inmiddels staan er 2 foto's op de site wat ik ook aanraadde, want het werkelijke resultaat was toch echt anders dan op de website. Dan stelde me teleur. Want je besteld tenslotte iets exclusievers en (semi) op maat omdat het helemaal naar je wens is. Het meubel wat is geleverd ziet er goed uit al dan niet zoals op de foto, maar de afwerking is echt niet mooi. Bij schroefgaten is verf afgesprongen en zitten scheurtjes. De vakken zijn niet allemaal even breed. Er zaten zwarte smeervegen op het meubel bij aflevering. Voor deze prijs mag je toch op zijn minst een schoon meubel verwachten. Dat krijg je zelfs bij budgetwinkels. De zaaglijnen van de achterwand zijn gerafeld en zien er wat amateuristisch uit. Redenen waarom ik nooit zomaar meer online zou bestellen. Wat ik nog erger vind is dat Emiel me eerst wel een oplossing bood maar bij een tegenvoorstel (die toch redelijk gunstig is) niet meer op me reageert. Dat is erg jammer. Voor mij nooit meer. Het is niet naar verwachting, en gewoon niet mooi afgewerkt. Ik kan dit simpelweg niet aanraden.

    Reageer
  3. Hoe zou je Schomaker Meubels beoordelen?

  4. Jarke Glas

    Het duurde best lang voordat mijn TVmeubel klaar was. Maar nu ik hem heb ben ik er erg blij mee. Prachtig hout en vakmanschap!

  5. Susan Beunen

    Mooie tafels, goede kwaliteit en goed verpakt.

  6. H.C. Meerwaldt

    Goede contacten via E-Mail gehad. Prima service en goede klantvriendelijkheid. Aflevering van de bestelde salontafeltjes uitstekend naar onze zin, evenals de tafeltjes.

  7. Arthur Bremmer

    Goede service met bezorgen en monteren en picknicktafel ziet er super uit! Wij zijn tevreden!