ben heel erg tevreden service is goed klant vriendelijk is zeer goed.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Willeke Janssen
- vantorre chris
alles op tijd en netjes verpakt geleverd
Hoe zou je GOGOstramien beoordelen?
- h Graas
altijd vlotte levering
- bardyn ingrid
ik ben heel tevreden over het thuis brengen van de bestelling zelf de pakketten en het garen en de patronen wat ik wel wat veel is dat zijn de verzending kosten naar belgie maar daar kunnen jullie niets aan doen ik wens jullie een mooi ende van 2017 en alle goed in 2018
- G.A.M. Theunissen
de materialen ende wol zijn van goede kwaliteit. De service is ook goed.
- Ellen
Bestelling met 2 dagen in huis ,super service