Snelle levering, netjes verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ineke Viswat
- W van Melis
Heel erg tevreden en snelle levering
Hoe zou je GOGOstramien beoordelen?
- Astrid Jansen
Snelle service, keurig verpakt.
- epi
Snel en goed geleverd. Met cadeautje erbij.
- Paul
mijn laatste bestelling zeer goed en vlug ontvangen . Toch stelde ik vast dat als we 30 euro besteld hadden geen gratis geschenk bijzat . het was al voor de tweede maal . Gr. Paul
- Eulalie Smet
Alle zendingen waren steeds zeer fijn in orde. Slechts één vergissing bij de laatste zending. De melding werd dan ook binnen de 5 minuten beantwoord en zo snel mogelijk rechtgezet. Hartelijk dank hiervoor. Lilie Smet