Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Badgoed.com heeft 1986 5 ster reviews 1986
Badgoed.com heeft 840 4 ster reviews 840
Badgoed.com heeft 123 3 ster reviews 123
Badgoed.com heeft 72 2 ster reviews 72
Badgoed.com heeft 158 1 ster reviews 158

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Lineke van Roon

    persoonlijke mail vanwege misschien de verleerde keuze, betrokken

  2. Dennis

    Bestelling kwam iets later dan verwacht. Hierover prima geinformeerd per mail. Levering in 1x compleet en in goede staat ontvangen. Hele mooie kwaliteit hamddoeken, theedoeken en vaatlappen. Bedankt!

  3. Hoe zou je Badgoed.com beoordelen?

  4. Diny Lanters

    Snelle levering, netjes verzorgd

  5. Jannie Berends

    Mooie kwaliteit

  6. M.J. Visscher

    Op 12 februari 2024 heb ik een handdoekenset en bijpassende washandjes besteld. De bestelling werd echter incompleet geleverd. Van de 48 ( 4 sets van 12 stuks ) bestelde washandjes zijn er slechts 36 geleverd. Na 2 keer tevergeefs gemaild te hebben, uiteindelijk gebeld. Het zou opgelost worden, de ontbrekende washandjes zouden alsnog geleverd worden. Ruim een maand later heb ik deze nog steeds niet mogen ontvangen.......erg vervelend en teleurstellend.

    Reageer
  7. VdW

    Ruim 2 weken geleden een badmat besteld, vervolgens geen enkel bericht meer. Telefonisch niet bereikbaar (op de genoemde openingstijden, krijg meteen een antwoordapparaat), inmiddels ook meerdere mailtjes gestuurd. Wordt ook niet op gereageerd. M.i. niet betrouwbaar!!! Aanvulling: zoals reactie hierboven van Jacqueline: nu is de tekst op de site ineens aangepast, en zijn jullie niet eerlijk tegen je cliënten. Overigens zijn jullie nu nog steeds niet bereikbaar tussen de genoemde tijden. Ik heb meerdere malen gebeld, gewoon overdag, op de tijden dat jullie bereikbaar zouden moeten zijn. We hebben 1 maart besteld, geen bevestigingsmail gehad, we hebben inmiddels zo'n 8 mailtjes gestuurd, waarop we op 1 mail het antwoord hebben gehad dat de mail vanaf jullie in onze spam terecht is gekomen. We hebben geen mail in spam gehad van jullie.

    Reageer