Bestelling geplaatst en niets meer vernomen en of ontvangen. Op de tijden dat ze telefonisch bereikbaar zouden zijn volgens de website krijg je direct een antwoordapparaat. Per e-mail wordt ook niet gereageerd. Of ik überhaupt mijn bestelling nog krijg is nog maar de vraag aangezien ik niets meer te horen heb gekregen. Zeer slechte service, wordt zeker niet geleverd binnen de door hun gestelde termijn. Aanvulling op uw reactie. U heeft nu ineens op uw website vermeld dat u niet telefonisch bereikbaar bent. Wilt u nu op de klanten afschuiven alszijnde dat zij dit niet gelezen zouden hebben en/of de e-mail in de spam terecht gekomen zou zijn? Nu heeft u ineens weer een andere reactie hieronder vermeld nadat ik mijn aanvulling heb gepost. Zo jammer wees gewoon eerlijk en een excuses dat was voldoende geweest voor mij. Nadat ik een geschil geopend heb krijg ik pas een schriftelijke reactie. Zegt genoeg lijkt me! Zal hier zeker niet meer bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jacqueline
- Silke Smit-Brouwer
Fijn contact
Hoe zou je Badgoed.com beoordelen?
- Margaretha
Gemakkelijk te bestellen, nette en vlotte afhandeling en prima kwaliteit.
- Corry Kreeft
Snelle levering en goede kwaliteit producten
- Arthur Philipsen
De order is al sinds 8 februari onderweg, door omstandigheden, daarna opgepakt en super opgelost. Je kan hier zeker iets bestellen.
- asvz Matthijs Marijke
Fijne materialen , ook fijn dat de molton snel kwam en de factuur vlot is afgeleverd, dankjulliewel!