Snelle service! Erg blij met mijn producten. Ook even contact met de klantenservice gehad omdat ik wat vragen had, wat mij opviel is dat er inhoudelijk veel kennis is over de producten en er echt meegedacht werd over mijn behoefte en noodzaak. Bedankt!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeroen Tulp
- Annie
Snelle levering, fijn product
Hoe zou je Nisim.nl beoordelen?
- Barbera
Ik had plotseling last van gezwollen oogleden. Rode, eczeemachtige, jeukende huid op mijn oogleden. Kleine scheurtjes in mijn huid bij mijn ooghoeken. Ik dacht aan een allergie en wilde, als het niet zou afzakken, naar mijn huisarts want dit was heel vervelend. Op internet las ik over de Dry eye gel en besloot een tubetje te bestellen. Als dat niet zou helpen zou ik naar de huisarts gaan. De gel had heel snel resultaat. Al na een paar keer smeren nam de jeuk af en werd de roodheid minder. Echt heel blij mee.
- Cris Huiberts
Snelle levering en ik had met deze dry eye gel al na 3 dagen een erg goed resultaat ik ben heel blij met dit product mijn ooglid ziet er rustiger uit en het is fijn in gebruik. Erg tevreden!
- Mariëtte de Boer
Goede service, fijne producten
- Linda van Doremalen
Zeer snel geleverd!