Had 4 brillen besteld. Werd netjes gebeld dat er 1 niet meer op voorraad was. Zou een ander model krijg plus 1 extra bril. Ik kreeg 1 gebruikte bril als extra bril. 1 bril in de verpakking had een flinke kras op het glas. ivm de lage kosten verder hierover niet geklaagd oid.
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2021, wegens niet-betaling van factuur
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- P.C. Benning
- Guy De Deckere
Pakje niet ontvangen!!!
Hoe zou je Goedkope Zonnebrillen Shop beoordelen?
- Frank
duidelijke site en snel besteld. helaas geen tracking nummer ivm brievenbus zending.
- Hjalmar van der Doorn
Bril prima, prijs prima. Pakketje zat bij de buren in de brievenbus gepropt, eigenlijk paste het niet en dus verkeerd adres.
- Jolijn Ronken
Zeer snel in huis, dag na bestelling werden alle (7) brillen geleverd. Overal zijn de meeste brillen van prima kwaliteit. Een enkeling voelde wel wat slapper aan dan de rest, maar nog steeds prima voor die prijs.
- Stef Maturbongs
Een super snelle levering en geeft me plezier om deze te dragen zelf als het bewolkt is