Een week geleden besteld, nog steeds niets in huis.
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2021, wegens niet-betaling van factuur
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tim van de Waal
- Anke van der Straten
Woensdag middag een leuke zonnebril besteld. Er werd verwacht dat die donderdag geleverd zou worden. Helaas is de zonnebril ergens in de post blijven hangen. Ik ben erg blij dat de service zo goed was en dat ze zo vriendelijk zijn geweest om een nieuwe op te sturen. Ik ben nu erg blij met mijn nieuwe zonnebril!
Hoe zou je Goedkope Zonnebrillen Shop beoordelen?
- Danny Vledder
Binnen een dag in huis. Daarbij zijn de zonnebrillen van goede kwaliteit
- Thomas Sterks
Goede service en een mega snelle levering.
- Teun
Een groot assortiment en super goedkoop, top service!
- Teun
Heel veel keuze en de goedkoopste die ik kon vinden. Heb er meteen 3 gekocht en binnen een dag geleverd. Top service!