Snel en met aandacht verzonden. Ik had een klein verzoek gedaan bij mijn bestelling. Daar stond een aantekening van op de pakbon, heel fijn om zo een bevestiging te krijgen! Het cadeautje was ook erg lief ingepakt! Ik raad iedereen aan hier je thee/cadeautjes te bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mirjam
- Aria Feller
Heerlijke thee, en ondanks de drukte rondom de Kerstdagen snel in huis
Hoe zou je De Thee Winkel beoordelen?
- Karelina Alina
Levering duurde 2 dagen, maar alles is in orde
- Wilma Jansen
Wel redelijk snel opgestuurd, alleen post.nl bezorgd het bij de buren. Dat wil ik niet, maar ze blijven het doen. We zijn de hele dag thuis en zij hebben mij gemist!!!
- Cora
Fantastische thee, mooi ingepakt! Leuk cadeau om te geven
- Pauline
Onwijs leuk ingepakt kerstcadeau, met een handgeschreven kaartje. Super persoonlijk dus. Degene aan wie ik het heb gestuurd was er heel blij mee.