snelle levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Daniel Wasik
- Sylvia Klein
Goede service, heerlijke thee en prachtig verpakt. Echt een feesje om te krijgen.
Hoe zou je De Thee Winkel beoordelen?
- Gerard Olthof
Zeer mooi en nauwkeurig ingepakt ik bestel hier zeker vaker wat.. groet Gerard.
- Wessel
Snel geleverd en ook keurig verpakt voor kerst!
- Betty
Ik heb hier kleine kerstpresentjes besteld voor alle buren in mijn appartementengebouw. Ze zijn niet alleen snel geleverd maar ook allemaal prachtig ingepakt. Prachtige service
- Judit Amadikwa
Hele goede service! Het ziet er allemaal heel erg verzorgd uit. Ook ben ik goed op de hoogte gehouden over de verzending. Ik raad de Thee Winkel zéker aan bij anderen.