Leuk wind/zonnedekje besteld voor maxi cosi van Jollein, die hier een stuk voordeliger is als elders. Per ongeluk verkeerde geleverd gekregen maar dit was zeer snel weer opgelost waardoor ik snel de juiste heb mogen ontvangen. Goede communicatie en zeer snelle verzending. Erg tevreden! Mvg Shirley
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Shirley
- Mevr. Birgit Rodenberg
Héél tevreden! Vriendelijke, enthousiaste en behulpzame service! Ene dag besteld en kon het de andere dag al halen! Blij met mijn spulletjes!
Hoe zou je GIOIA's cadeau en feestartikelen beoordelen?
- Mevr. Marianne Plug
Goede service!
- Mevr. Mandy Woldhek-Baars
De roze bruisbal besteld voor de reveal van ons meisje en wat een succes! Heel erg bedankt GIOIA'S cadeau en feestartikelen!!
- Mevr. Ofelia Bach-vd Horst
Top! Goede communicatie en snelle bezorging!!
- Marion
Ik ben heel erg tevreden met deze webschop,hele goede en leuke spullen. Zeker haar eigen creatie is super leuk, vooral die slabbers met het zelfde broekje erbij... heel veel bekijks er mee. Super Marjolein ik wens je veel succes.