Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
GIOIA's cadeau en feestartikelen heeft 115 5 ster reviews 115
GIOIA's cadeau en feestartikelen heeft 3 4 ster reviews 3
GIOIA's cadeau en feestartikelen heeft 0 3 ster reviews 0
GIOIA's cadeau en feestartikelen heeft 2 2 ster reviews 2
GIOIA's cadeau en feestartikelen heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Laura

    Heel tevreden! Super producten en Marjolein is een topper, denkt met je mee en niks is te gek. Aanrader voor iedereen!

    Reageer
  2. Mevr. Zizy

    Ik ben ontzettend vriendelijk behandeld en wij hebben ontzettend genoten van de unieke ervaring met de gender reveal bruisballen. Vind ook super hoe vriendelijk en vriendschappelijk je behandeld wordt met een mailtje en het feit dat ik 24/7 kon bellen. 100% aanrader!

    Reageer
  3. Hoe zou je GIOIA's cadeau en feestartikelen beoordelen?

  4. Carla Molenaar

    Alles in goed overleg, wijkt af van het standaard als het mogelijk is, eigen inbreng is altijd bespreekbaar en (bijna altijd) mogelijk! Kortom een hele leuke enthousiaste vrouw met heel leuk gevarieerd assortiment.

    Reageer
  5. Mevr. Lucian van Hoeve-Eggermont

    Snelle service, vertrouwde site. Marjolein is een goede zakenvrouw

    Reageer
  6. Mevr. Mariska Hummen

    In eerste instantie zeer goed geholpen via de mail, daarna goed op de hoogte gehouden omdat de bestelling nog niet afgeleverd was terwijl deze dat wel had moeten zijn. Dit kwam overigens doordat wij zelf niet thuis waren en het pakketje niet naar de buren was gebracht. Vervolgens het pakket opgehaald bij Primera en daar is niks anders dan goeds over te zeggen. Heel netjes verpakt! Zeer tevreden dus en ik raad het zeker iedereen aan om hier te bestellen.

    Reageer
  7. Mevr. monique de cuyper-huybrechts

    de bestelling is vlotjes verlopen op nog geen week bedankt !!!!!!

    Reageer