Helemaal goed, had m’n bestelling snel binnen en er zat zelfs nog een leuke attentie voor m’n zoontje bij. Volgende keer weer!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eva
- Nurten
Snele levering en blij met producten..
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Marloes
Heel erg tevreden. Chat contact werkt super. Maandag besteld, dinsdag in huis. Perfecte service
- Sylvia
Snelle en goede levering.
- Khymo
Heel tevreden. Snelle levering, compact verpakt, exact zoals het beschreven stond ontvangen en ook nog een kleinigheidje voor zoonlief erbij.
- Bosma
Snelle service en prima afgeleverd!