Fijne site en snelle levering! Alleen een beetje jammer dat je bij €49,95 de verzendkosten moet betalen en bij €50,- is het gratis.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anja
- Yvonne
Erg leuk dat er nog een persoonlijke boodschap in het pakketje zat!
Hoe zou je Zebrapaardje beoordelen?
- Vd wetering
Heel erg tevreden super kwaliteit materiaal
- Verhulst-Biesboer
Goed op de hoogte gehouden gedurende bestelling en verzending. Leuk persoonlijk bericht erbij gekregen.
- Sara willems
Heel tevreden. Snel geleverd. Super attent briefje erbij!! Topper
- Pauline
Super levering, mooi verpakt en ook de persoonlijke boodschap was een verrassing! Groetjes