Alleen jammer dat er een bezorgdienst ingeschakeld wordt terwijl het gewoon brievenbus post is
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nanny Kouw
- Jos Kruidenier
Heel tevreden met geleverde spullen
Hoe zou je Pastel & Naturel beoordelen?
- S.N.
Ik heb 2 bestelling gedaan op 11 April 2026 en alles is betaald. Heb deze zelfs nog niet ontvangen. Heb hiervoor mails gestuurd maar geen reactie gekregen. Spijtig. Altijd zo content geweest en altijd snelle leveringen gehad. Is echt een spijitige zaak. Ben ff ten einde raad en weet niet wat nog te doen. Ben zelf van België dus kan niet zomaar ff naar daar rijden.
- Marleen Verhaegh
Moet lang wachten op bevestiging en levering van de bestelling.
- N.
Snelle verzending, mooi product, erg blij mee
- Ilse Verhoeff
Super leuke winkel om leuke cadeautjes te kopen