Sneller dan verwacht en netjes ingepakt. Een persoonlijk kaartje erbij.... helemaal top! Oja ... de bestelde producten ook super.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Betty
- Daniëlle
Een echt cadeautje om te krijgen, met een vriendelijke boodschap erbij. Super leuk!
Hoe zou je Pastel & Naturel beoordelen?
- ilona
Heel tevreden ! ik ben voor de blikken gegaan. ze waren vanaf donderdag leverbaar maar je kon ze alvast bestellen. vrijdag had ik ze al, met een persoonlijke geschreven boodschap, hoe leuk is dat !
- sandra Roskam
Mooie producten met een vriendelijk woord van de eigenaars
- Marleen Masset
Super service en een leuk briefje bij de bestelling