Mijn schoonouders hebben een velvet schommelstoel besteld voor in onze babykamer .. ze hebben deze half november besteld.. Deze zou dan op tijd voor mijn verjaardag geleverd zijn, welke ik op zaterdag 1 december vierde.. Helaas hebben wij nog niks ontvangen.. De 1e keer vertelde ze dat de bestelling verkeerd was gegaan en direct opnieuw zou worden verzonden.. Na 1.5 week nog steeds niks te hebben ontvangen, hebben mn schoonouders weer gebeld, en blijkt ie niet meer op voorraad te zijn.. Nu hebben ze beloofd dat de stoel eind januari geleverd Word.. Wij hopen echt dat het deze keer goed gaat, want onze kleine Word half januari verwacht, en we hadden verwacht lekker te kunnen schommelen in de stoel tegen die tijd.. Lees veel reviews over de slechte communicatie over de levering en de vele loze beloftes.. We hopen echt dat alles bij ons netjes en eerlijk Word afgehandeld🤞🤞..
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marlou
- Giovanny
Zeer slecht bedrijf, ik heb een eettafel met bij behorende bankjes besteld en een tv meubelset. Ik heb me eettafel nooit ontvangen ze hebben een dressoir gestuurd en de salontafel was niet compleet. Daarvan miste ik een plank om de lade in elkaar te zetten. Ik ben maanden verder en heb nog steeds mijn eettafel niet. Op mijn laatste mail die ik heb gestuurd hebben ze ook niet meer gereageerd. Elke keer als ik een email stuurde kreeg ik te horen dat ze contact met de leverancier opnemen en dat die contact met mij gaat opnemen voor de levering maar dan gebeurd dat nooit. Zeer slecht bedrijf
Hoe zou je Furndaily beoordelen?
- Francien
fijne online winkel om te kopen.Ik heb er al een lamp en kussen gekocht en ben er erg te vrede over. Nu heb ik een fauteuil gekocht. Alles netjes bezorgt tot aan de deur. ik beveel hun echt aan.
- Angela Schone
Ik ben erg tevreden over de prijs en kwaliteit. De levering was binnen 2 weken en ik heb Ingo stoelen gekocht. Wat ik vooral leuk vindt aan deze webshop is dat ze unieke producten verkopen die niemand anders verkoopt in Nederland. Ik kom zeker nog een keertje terug.
- Tineke van Dam
Ik heb een schommelstoel besteld. Ik ben tevreden over de kwaliteit en snelheid van de bezorging. Ik heb wel nog een chat versturud omdat de mail mijn inziens niet duidelijk was.
- Roy
Bijzonder slechte ervaring: te lang wachten, valse beloftes over levering, en bijzonder slechte communicatie hierover. Na 8 weken wachten had ik het product (een stoel) nog steeds niet ontvangen, terwijl dit eigenlijk na 1 a 2 weken al geleverd had moeten worden. Tot 3x toe schijnt er iets mis te zijn gegaan met de bestelling en er is steeds opnieuw beloofd dat het goed zou komen. Ik ben ook onnodig naar hun opslag gereden met de valse belofte dat het product klaar lag voor mij, terwijl dit niet het geval was. Inmiddels heb ik de bestelling geannuleerd omdat dit een gebed zonder einde begon te worden. Ik zou een ieder afraden bij deze partij te bestellen om teleurstellingen te voorkomen.