Na goede hulp in de winkel zelf de broek besteld. Het is een mooie broek en zit heerlijk
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeroen
- C.
Beste Meyer Meyer, Ik heb maat 39/40 besteld, maar ik heb een hemd met maat 37/38 geleverd gekregen (ik heb het nagemeten) terwijl het label foutief ‘M’ vermeld. Daar heb ik over gebeld en mij werd verteld dat dat ‘helaas’ voorkwam bij dit merk (bekend probleem dus) maar dat u daar niets aan kan doen. Ik heb dit op het retourformulier vermeld, en gevraagd om de retourkosten te vergoeden. Helaas geen reactie. Dit is de tweede keer dat dit mis gaat, eerder ook al in de winkel. U vraagt mij nu mijn review ten positieve veranderen terwijl u beweert dat mijn verhaal onjuist is. Heel jammer.
Hoe zou je Meyer & Meyer beoordelen?
- Pierre Beckers
product voldoet aan de verwachting en snel geleverd
- Marij Seevens
Netjes verzorgd maar jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn.
- Louis Bonnemaijers
Altijd weer genieten als als gaat zoals je wilt hebben, top Meyer.
- David
Snelle levering met tijdsaanduiding. Geweldig en zoals altijd kwaliteitskleding. Top.