Snelle levering en heel aantrekkelijke aanbieding. Helaas was de trui (xl) te klein maar gelukkig kon hij geruild worden (voor een andere kleur maar ook mooi)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mathijs van Soest
- Cor en Reina Hoek
Recentelijk 2 overhemden bestelt. Binnen 2 dagen geleverd in een stevige verpakking met
Hoe zou je Meyer & Meyer beoordelen?
- Rein
Goede sortering, prima service!
- Annette Van Moorsel
Mooie kleding en een super kwaliteit
- Piet Naeije
Netjes ingepakt
- Met goede smaak
Deze colletjes van Meijer en Meijer kocht ik al ruim 15 jaar geleden en droeg ze ieder jaar met de winter. Gelukkig zijn ze er nog, goeie waar voor een goeie prijs. Maar in deze moderne tijd ook goede communicatie en snelle levering. Chapeau!