Edwin
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Zaagbladenxl.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Geweldige service
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Geweldige service
Nee ik vind jammer als je het wil terug sturen moet je zelf verzend kosten betalen 8 euro hele slechte service waar is dat nog elke bedrijf heeft dat als je iets besteld kan je gratis binnen 14 dagen terug sturen.word ook Niet vermeld als het koopt
Prima zaagbladen
op 27-10 besteld,
Snelle levering en prima kwaliteit
Snelle levering