Mooie camera gekocht voor mijn dochter. Camera kwam keurig en goed verpakt aan. Bij het uitpakken was alles netjes en schoon. Camera doet het uitstekend. Mijn dochter is zeer blij met haar camera.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joost
- A Sijnesael
Zeldzame grip voor mij oldtimer Nikon D50 gevonden bij Reway, vandaag besteld, gisteren al in huis. Supersnelle levering en goed product.
Hoe zou je Reway.nl beoordelen?
- Jan
Snelle levering. Makkelijk bestelproces
- Frank van Tunen
Fijn dat je zo nog artikelen kan kopen die niet meer is het assortiment staan. Goede website en promte levering
- Gerard
Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle service.
- WvH
Snelle en goede levering.