Snelle levering en goed ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bernadette
- Conner van Bokhorst
Ik had een New 3DS XL besteld met een conditie van 4 sterren. Ben er erg tevreden mee en hij was de volgende dag al in huis! Er zaten een paar kleine krasjes op de behuizing, maar die zijn amper te zien. De 3DS was goedkoper en in betere staat dan sommige advertenties die op Marktplaats stonden.
Hoe zou je Reway.nl beoordelen?
- Esther Wijnker
Snelle levering en product voldoet aan de wensen.
- Dymphie Kurvers
Ik ben super tevreden over de service en de prijzen ik heb een Nintendo ds gekocht en hij doet het super net alsof die spik splinter nieuw is dus ik ben super blij
- Olaf
Heel goed dat een nog nieuw product in een (iets) beschadigde verpakking met korting alsnog wordt verkocht!
- D. Spoelstra
Prima service en info over het product. Ook de communicatie over het tijdstip van levering is prima. Echter dan krijg je te maken met, in mijn geval, Post NL die op de een of andere manier de afleverafspraken niet na kan komen. Dus, in mijn geval, 4 dagen levertijd. Het zou daarom te overwegen zijn om voor een andere bezorgdienst te kiezen. Met de webshop is helemaal niks mis mee