A Uit de bulten
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij bestelauto-accessoires.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Meerdere onderdelen besteld. Helaas was er iets mis met de lak in een onderdeel. Dit heb ik gemaild en er over gebeld. Medewerker gaf aan het direct te regelen en het op te sturen. Helaas moest ik er zelf nogmaals achteraan een week later omdat ik niets had ontvangen. Tip voor de eigenaar. Ga met een goed CRM systeem werken zodat beloftes ook waargemaakt kunnen worden.
Prima service duidelijk gecommuniceerd en snel geleverd
Zorgzaam zowel voor de producten als voor de medemensen snelle levering en altijd te bereiken
Perfecte bediening en hartelijke ontvangst
Top