Mogelijkheid om online te bestellen, maar toch persoonlijke afhandeling door mensen die gewoon het best mogelijke product willen leveren. En daarnaast de wekelijks zelfgebrande koffie bonen zijn heerlijk (om koffie van te maken...)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sjoerd Vellinga
- Jasmijn Van dijk
Mooie prijzen en goede service
Hoe zou je Het Maalhuis - Koffiespeciaalzaak beoordelen?
- jeroen de wever
In de eerste plaats is de koffiebonen kwaliteit erg goed en vers !! De info, service, tips over espresso maken waren top. Erg goed en vriendelijk geholpen.
- Jan Huisers
Heerlijke koffie
- Vincent
Altijd 1e klas koffie van zelfgebrande boven. Daarnaast mooie gelegenheid in het dorp voor een heerlijk bakkie koffie of thee. Binnen een buiten. Sinds kort de eigenaar van een nieuwe bonenmaler. stijlvol zwart met chroom exemplaar uitgezocht na een adequate voorlichting. Naast dat alles heeft hij een paar juweeltjes van machines staan. Net een snoepwinkel voor grote mensen!
- Petra Lelieveld
Zeer goede kwaliteit, prima service!