Ik had per ongeluk een verkeerd product besteld en dat is keurig opgelost! Verder snelle levering
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Imane
- Ryan
Betere communicatie
Hoe zou je 2dekansje beoordelen?
- Marc
Correcte levering
- Anja
Meer info over verzending, track and trace waren ze “vergeten” door te sturen
- Leon Goene
Leveren wat je afspreekt.
- Rutger Jongejan
Dit bedrijf is slecht bereikbaar, ik heb een verkeerde levering ontvangen. Telefoon nemen ze gewoon niet op. E-mail beantwoorden duurt dagen. Ondertussen nog steeds geen duidelijkheid over retour zenden en alsnog het juiste product ontvangen (waar wel voor betaald is). Irritant en een echte ‘eens maar nooit meer’! Update: Naar aanleiding van de review is er contact met mij opgenomen. Ze vroegen mij om mijn review aan te passen. Helaas kwam men er pas na twee weken (en wederom een verkeerde levering) achter dat het product helemaal niet leverbaar was. In eerste instantie werd nog gesuggereerd dat ik zelf een fout had gemaakt bij mijn bestelling, maar gelukkig had ik de bevestiging nog. Je krijgt het bedrijf zelf telefonisch niet te pakken, maar de mensen die mij terug belden waren stuk voor stuk vriendelijk. Het was ook geen onwil, maar gewoon slordigheid denk ik. Het maakt helaas wel dat ik geen hele positieve review kan schrijven.